جديدترين آهنگ ها و آلبوم هاي ترکيش و آذربايجان را با کيفيت ارجينال در کانال ما دنبال کنيد. براي عضويت کليک نمائيد !

<">آموزش کدنويسي

دانلود آهنگ جدید Olcay Ozturk به نام Don Gel

آراز موزيک - رسانه موسيقي آذربايجان

دانلود آهنگ و آلبوم ترکي با کيفيت اورجينال

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد
آلفرد هيچکاک : يه روزي با کسي روبرو ميشين که به گذشته شما اهميت نميده؛ چون ميخواد توي آيندتون کنار شما باشه .
Talib Tale - Bilmesem (Canli Akustik)
پخش آنلاين DOWNLOAD بازديد : 999 مشاهده
00:00
00:00
تبليغات شما تبليغات شما

آهنگ جدید و بسیار زیبای Olcay Ozturk به نام Don Gel

http://s9.picofile.com/file/8281238084/Olcay_%C3%96zt%C3%BCrk_D%C3%B6n_Gel_2016_.jpg

 

دانلود با لینک مستقیم : کیفیت 256 MP3

 

Olcay Ozturk - Don Gel


  • تاريخ ارسال : 15 / 10 / 1395
  • نويسنده : آراز موزیک
  • دسته بندي : تک آهنگ ترکی , ,
  • بازديد : 6711 بار

ديدگاه کاربران
    • ديدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تاييد توسط مديران سايت منتشر خواهد شد.
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

ولی شهامت
1395/10/15/3 ساعت 23:16
وب سايت کاربر

سلام دوست عزیز این دومین باره به مشکل دانلود می خورم هر موقع 10تا اهنگ که خاننده هاش فرق می کنه یا 10 تا البوم دانلود می کنم اپولود بای اجازه دانلود برای 24 ساعت نمیده بهده 24 ساعت دوباره اجازه دانلود میده پیغام میده باید ثبت نام یا عضو باشم بعد اکانت ویزه دانلود بخرم چیکار کنم میشه راهنماییم کنین ممنون
پاسخ: بله درسته دقیقا همینطوره خب دانلود رایگان این محدودیت ها رو داره شما کاربران محترم خودتون دوست دارین اینطور باشه من بی تقصیرم بنده گفتم بیاین سایت رو V.I.P کنیم با لینک مستقیم بی دردسر دانلود کنید این آلبوم ها بخاطر شما روی سایت آپلود میشه وگرنه من تمام اینها رو دارم این سایت مال شما ملته مال من نیست 90 درصد دوستان مخالفت کردند که ما نمیخواهیم لینک مستقیم باشه و میخواهیم غیر مستقیم و رایگان باشه و حاضر نشدند تک ریالی هزینه کنند پس از خودتون برنجید که با دردسر دانلود میکنید و محدودیت زمانی داره دانلود هاتون از من نرنجید

تبليغات بنري

محل تبليغات شما

نويسنده و ادمين سايت

ارتباط با ادمين در تلگرام

نظرات خود را با ما مطرح نمائيد

تبليغات بنري
محل تبليغات شما محل تبليغات شما
آخرين ارسالي ها
آمار سايت
  • تعداد مطالب 8076
  • تعداد ديدگاه ها 685
  • تعداد کاربران آنلاين 1
  • تعداد اعضاي سايت 343
  • بازديد امروز 6623
  • بازديد ديروز 8554
  • بازديد کل 12223456
تبليغات متني
تبليغات متني شما

محل تبليغات متني شما

arazmusic98
تبليغات متني شما

محل تبليغات متني شما

arazmusic98
تبليغات متني شما

محل تبليغات متني

arazmusic98
تبليغات متني شما

محل تبليغات متني شما

arazmusic98
گزارش تخلف